Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:10:25 CET 2004

Dobry den,

no neda mi to, musim vyjadrit nazor, ze pokud si zbozi najde zakaznika je
vse v poradku. Na trhu je vsech oblastech (nejen v elektroechnice) spousta
zbozi, kde si jsou prime vyrobni naklady a prodejni cena velmi vzdalene. Je
to i kus sikovnosti vyrobce prodat s co nejvetsim ziskem, vzdyt na tom je
postavena prosperita a pokud se nekomu dari prodavat tisici kusove serie,
lze mu jen blahoprat. Myslim si, ze je treba dusledne odelit pocity technika
a konstruktera a byznys, take se v tom nekdy potacim protoze musim obcas
zasahovat do obou oblasti ale mit dokonalou konstrukci bez obchodni odezvy
je k nicemu (tedy pokud se nejedna o bastleni pro zabavu....).

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jatecn? 847
415 01 TEPLICE