mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Kaňovský Roman rkanovsky
Středa Březen 17 12:10:24 CET 2004

Rano ve zpravach jsem slysel, ze ISS mela vypadek pocitacu, takze byla
nestabilni. Ze by MS Windows ? :))))
Jinak podle toho co jsem slysel od lidi, kteri se o to zajimaji, jedna se ve
vetsine o specialni zakzkove systemy vyvinute pro urcite oprace v druzici.

Neda mi to a musim reagovat na ceny od MITE, na domaci pouziti jsou skutecne
drahe. Je to dano tim, ze jsou urceny pro aplikace, do kterych je bezne PC
nepouzitelne. Pokud vsak potrebuje vytvorit ridici pocitac, jsou temer
idealni. Jeden muj znamy to driv resil pouzitim zakladnich desek do
notebooku. Bohuzel byl velky ale opravdu velky problem je sehnat.

RK

-----Original Message-----
From: Snail Instruments [mailto:snail@iol.cz]
Sent: Wednesday, August 15, 2001 7:14 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

>hezky PC s AMD a fakt moc z nas nepotrebuje stavet druzici, aby mu tolik
>slo o usporu mista a odber proudu.

A z tech mala, co staveji druzici, ji patrne jenom mizive procento bude
ridit pocitacem zalozenym na PC :-)

BTW, zajimal se nekdo o vypocetni techniku na vesmirnych plavidlech? Snad by
se dalo neco najit na strankach NASA. Ja jsem jednou zaslech, ze to vozitko
na Marsu (tusim Pathfinder) bylo rizeno procesorem 8085, v te dobe sice uz
zastaralym, ale zrejme v drsnych podminkach osvedcenym.

J. Hanzal