Tepelne vodiva hmota

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:10:24 CET 2004

Jednoznacne doporucuji Artctic Silver II - je to sice mastne (drahe), ale
nic lepsiho neni !! Info o vodnich chladicich a nejen o nich www.tntrade.cz

Lada Cisar

Tak moc chladit jsem nikdy nepotreboval a tak jsem vzdycky s tou pastou z GM
vystacil
a myslim ze v tenke vrstve jak se pouziva neni vic potreba. Duron
pretaktovanej
z 650 na 900MHz to uchladilo se slusnym chladicem i tak.
Jinak ale treba takovej Peltieruv clanek by taky mohl pomoct. Je hodne
drahej,
ale co by clovek nedal za trochu chlazeni.
Tepelne dobre vodivy material se pozna tak, ze kdyz si da clovek jednu
stranu do ohne
a druhou stranu drzi v ruce, rychle to pusti. Cim tepelne vodivejsi, tim
driv to pusti :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: karel.kulhavy@pharma.novartis.com
[mailto:karel.kulhavy@pharma.novartis.com]
Sent: Wednesday, August 15, 2001 3:41 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Tepelne vodiva hmota

Potrebuju nejakou hmotu, ktera se da vyrobit z nasledujici domacich
surovin:

grafit (100%) nekde jsem cet ze vodi teplo
silikon-acetatovy tmel na koupelny, umyvadla atd.
expoxidova pryskyrice
polyesterovy tmel
udajne teplotne vodiva silikonova pasta z GM electronic.

a ktrou bych mohl pouzit mezi procesor Athlon (ten co ma maly cip uprostred
co se strsne hreje a 4 gumove nozicky kolem) a muj
vlastnorucne vyrobeny vodni chladic co ma dole vylestenou rovnou medenou
plochu. Cil je dobra teplotni vodivost. Prosim poradte.

Kdybyste vysvetlili o co de u ty teplotni vodivosti tak by to bylo uplne
skvely. Jak funguje pasta z GM? Jak se pozna teplotne vodivy material?

Karel

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.

---