mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Bohumil Novacek Bohumil.Novacek
Středa Březen 17 12:10:24 CET 2004

Snail Instruments wrote:

> A z tech mala, co staveji druzici, ji patrne jenom mizive procento bude ridit pocitacem zalozenym na PC :-)
>
> BTW, zajimal se nekdo o vypocetni techniku na vesmirnych plavidlech? Snad by se dalo neco najit na strankach NASA. Ja jsem jednou zaslech, ze to vozitko na Marsu (tusim Pathfinder) bylo rizeno procesorem 8085, v te dobe sice uz zastaralym, ale zrejme v drsnych podminkach osvedcenym.
>
> J. Hanzal

No ja zase vim, ze uz Voyager I a II meli(maji) v sobe pocitac zalozenej na Intel8086, takze takovyho
starsiho brasku PC XT :) Takze bych se nedivil, kdyby i v dalsich druzicich sem tam nejakej ten
klon PC nebyl.

B.Novacek