Zdroj v TV KENDO 28"

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:24 CET 2004

Dekuji vsem za napady ohledne me rodine televize.
Po vcerejsim laborovani uz funguje k plne spokojenosti.

Pokud Vas zajima co ji bylo:
Nasel jsem onen tlumici obvod na primaru trafa, kde tanzistor
pripinal primar k zemi (napeti z velkeho elytu). Pres to vinuti jsem
nasel inkriminovany tlumici obvod slozeny ze seriove zapojenych R,C
a D a paralelne k D odpor (1k8/5W). Vsechny soucastky se jevily
jako funkcni a tak jsem zkusil vymenit tu diodu dle Tomasova napadu.
BYD33M jsem ale fakt nemel a tak jsem misto trpaslika pouzil slona
BY329-1200. Je asi tak pro 5x vetsi proud, ale rychla je dost.
Dokonce se tam i vesla. Takze to ted necham bezet a uvidim.
Myslim, ze to ale byla trefa do cerneho (ta dioda), ostatni
je totiz OK.

Jeste jednou diky
--
Jiri Bezstarosti