Odpuzovac Krtku

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:23 CET 2004

Kdyby na mne nekdo takhle troubil, tak bych to asi vzdal dost rychle,
rozhodne bych to nevydrzel celej tyden :-). Asi to byl nejakej hodne
hluchej a pomalej krtek, zdravej by musel zmizet rychleji.
To je vylozene sadismus, staci uvolneny zavity ve spinanym zdroji a
nemusi to piskat ani moc a uz je to hrozny. A ted tohle. No tedy
chudak krtek, asi bych se taky vodstehoval :-).
A pak je ma vyhnat nejaka flaska, kdyz uz jsou vsichni hluchy :-))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ing. Vladimir Visnovsky [mailto:vlado@vv.vszp.sk]
Sent: Thursday, August 16, 2001 12:26 PM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Odpuzovac Krtku

Z nf generatora som pripojil cez zosilnovac na vysokotonovy reproduktor
signal asi 10 az 20 kHz (frekvenciu som vtipne menil, aby si krt nezvykol)
o vykone mozno 10W. Reproduktor bol izolacnou paskou pripevneny na kus PVC
odpadovovej rury a strceny do diery. Asi po tyzdni to krt definitivne
vzdal.
Trochu tazkopadne riesenie, ale pri jeho aktivite bolo treba konat rychlo.

Vlado V.