Nabijecka olovenych akumulatoru

Zdenek Janish medusa
Středa Březen 17 12:10:21 CET 2004

> Zalohovat, zalohovat a jeste jednou zalohovat....a kdyz si vezmu ceny
disku v dnesni
> dobe, neni to ani moc drahe ve srovnani s moznymi skodami.
> Navic mit jeste prenosnej disk ... No a MB s moznosti zrcadlit disky taky
nestoji
> zrovna moc.

Zavidim vam, ze mate takove sefy, kteri si to uvedomuji a pusti chlup na
spravnem miste nebo jste ve firme vlastnim panem.

Ja jsem nasel zminku o tom, ze lze zdarma na internetu na nejakem serveru
ziskat pametovou kapacitu. Az budu mit chvilku, podivam se na to, zda by
bylo mozne to vyuzit k zalohovani, nez si nastradam dostatecne mnozstvi dat
k vypaleni na CD-ROM (samozrejme bych tam neposilal soubory, ktere z
nejakych duvodu potrebuji utajit). Mate s tim nekdo zkusenost?

Kotlaba