HD a zachrana dat

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:10:19 CET 2004

jaka ze je cena za jeden Mb na CD-ROM -- naprosto smesna....

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
Odesl?no: 17. srpna 2001 14:57
Komu: 'hw-news@list.gin.cz'
P?edm?t: RE: HD a zachrana dat

Ja bych tedy "Plechovy drzak vlevo zahnuty s jednou dirou uprostred"
nezlehcoval.
Divil by jste se, kolik lidi by tu diru melo vlevo a ohnuti uprostred :-).
Zkratka vsechno chce svoje. A i takova dira muze byt leckdy pekna veda,
treba dira do diamantu. Jinymi slovy, kazda data maji svou cenu a dat to
nekam
z ruky mi nepripada prave jako bezpecna zaloha. Jinak je ale dost
webhostingovych
moznosti zadarmo (treba i 50MB), tak si tam dejte stranku se svou fotkou a
do
zbytku mista do hodne vnoreneho adresare s silenym nazvem si klidne dejte
data. On to tam nikdo hledat nebude. A navic u nekterych poskytovatelu je
verejny jen jeden adresar a samotny root videt z webu neni vubec, takze
klidne se tam daji dat i data i kdyz to asi nebylo umyslem poskytovatele.

--
Jiri Bezstarosti