Chytry vysavac BYLO: Roboti

janko1@psgnetpo.sk janko1
Středa Březen 17 12:10:18 CET 2004

Hi,

> Existuje mam takove tuseni ze se to vyrabi Zelme a jmenuje se to vodnik,
> pokud si dobre pamatuju, tak stoji neco kolem 9 000. Bohuzel vodu nevidim
> jako rozumne reseni  - nutna rucni vymena, nebezpeci plisni a pod. Takze by
> asi nesel nechat vysavac vysavat kdyz odjedu na vikend. Docela se mi libi
> princip, ktery vymyslel pan Dyson (http://www.dyson.cz).

radost pocut tento nazor. Vyplyvaju z neho ale dva fakty:
1) Zrejme ani autor listu nie je vynimkou pri sposobe vysavania, ked
sa vysavac ulozi pre dalsie pouzitie s nevysypanym sackom. Tie malinke
potvorky (roztoce) si v tom koncentrovanom prachu nerusene uzivaju a
dalsie spustenie vysavaca roznesie roztocie vykaly do ovzdusia - teda
ak nemate miktofiltraciu, teda trojity alebo elektrostaticky fileter.
No a tieto vykaly su jednym z najlepsich alergenov. Ale proti vkusu
2) Autor nepracoval s vysavacom s vodnym filtrom. Mame doma
spomenuteho Vodnika. Nechcem ho obhajovat, Rainbow to iste nie je a
nedostatok vykonu, sposobeny filtraciou cez vodnu hmlu je vidiet. Ale
vyfukovany vzduch z vysavaca je naozaj CISTY (robil som rozne testy).
Manipulacia je porovnatelna s vymenou sackov (naplnenie tak 30 sekund,
umytie po vysavani 2-3 min) a ta voda je predsa len lacnejsia.

Janko.