zabezpecovaci GSM ...

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 12:10:18 CET 2004

JP> Problemem je, ze u nekterych operatoru je dosti velke zdrzeni. Pokud vim,
JP> tak kdyz si pres Paegas objednate Colu, tak vam vypadne z automatu a bez
JP> zdrzeni. v tech automatech jsou udajne moduly Siemens M20 - otazka zni: maji
JP> nejake uprednostneni pred beznymi SMS ? a jak je toho dosazeno ?

V automatech je skutecne pouzit modul Siemens M20. Co ja vim, tak komunikace
prostrednictvim SMS probiha pouze mezi centralou Paegasu a automatem. Ze strany
zakaznika se jedna o "hlasovou" sluzbu. Zjednodusene receno to funguje tak, ze
zavolate na cislo 4455 (nevim jiste), kde budete vyzvan k zadani cisla (kodu) automatu.
Po overeneni stavu Vaseho uctu nebo kreditu je do automatu odeslana SMS. Po prijeti
teto SMS je automat "odblokovan" pro vydej zvoleneho napoje. Po odebrani napoje odesle
automat SMS zpet do centraly, kde se cena napoje zapocte do uctu nebo odecte
z kreditu (u Twistu). Pokud je mi znamo, tak ty SMSky jdou sice pres SMS centrum,
ale zrejme budou mit jinou prioritu nez ty bezne.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach