striebro na plosny spoj

Radek Vaclavik radek.vaclavik
Středa Březen 17 12:10:18 CET 2004

Zdravim,

ten roztok, co je bezne v prodeji, je nic moc. Stribro je takove houbovite a
nema moc velkou trvanlivost. Kdysi jsme pouzivali nejakou smes soli s
dusicnanem stribrnym, ale uz si nepamatuji slozeni.

Pro pouziti na VF plosnaku se bez nej urcite obejdete, zalezi hlavne na
materialu a kmitoctu. Ztraty v dielektriku jsou vetsi nez ztraty ohmickym
odporem desky. Pokud pouzivate nejaky teflonovy material, treba to bude stacit
prelestit. Navic to stribro mi vzdy po nejake dobe zaoxidovalo, ikdyz jsem to
mel prelakovane......

Radek, ok2xdx
http://www.qsl.net/ok2xdx