Programovanie 16f84 pickom

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:16 CET 2004

Zdravim,

fakt jsem se spatne koukl. Je treba to nainstalovat a pak
se v adresari kam se to nainstaluje objevi POCKET.PDF, ve kterem
je i schema. Tedy je tam fakt vsechno a ty ceny pro objednani
zbozi asi v tom pripade nejsou podstatne.

Takze moje dalsi snazeni by asi bylo ono noseni drivi do lesa.
Jen nevim, jestli to moje hlava jeste pusti a prece jenom nejaky
to paratko do toho lesa neprihodim. Zvlast vzhledem k dnesni
katastrofalni situaci s kacenim destneho pralesa :-).

Diky za upozorneni

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Andy Jancura [mailto:andy_jancura@hotmail.com]
Sent: Monday, August 20, 2001 11:55 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Programovanie 16f84 pickom

>Na sajtu, ktery zde nekdo uvedel, jsem nenasel vsechno potrebne, ale
>nasel jsem tam nejakou cenu v USD, tedy pro nasince dost velkou,
>ale mozna jsem jen spatne videl :-).
>
>Pokud nekdo vite, kde je to cele hotove a kompletne zdarma k mani
>ke stazeni, dejte mi vcas vedet, prece jenom by to byla skoda casu
>delat jeste jednou.

Ten niekto som bol ja osobne. Pokial budes dobre citat, tak zistis, ze si
treba stiahnut akysi file, kde je vsetko vratane softu a dokumentacie... A
aby som Ta potesil este viac, tak ten soft vie toho velmi vela a je to pod
open source. Takze ak chces nosit drevo do lesa, tak kludne nos.

Mal by som vsak jednu prosbu, ak uz budes softit, tak tam pridaj aj nejake
to AVR... Dakujem.

A.