Programovanie 16f84 pickom

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:16 CET 2004

>Jen to jeste nema soft pro PIC, ale to nebude velky problem. Tedy pokud to
>chvili vydrzis (tazatel), bude dokumentace snad brzy k mani.

Uz jsem se takovouto veci zabyval (teoreticky, to ja nejradsi :-), jako uzitecne by se mi jevilo 'terminalove' rozhrani, kde by se mohl zvolit typ procesoru, pripadne dalsi veci. Potom kazdy radek, ktery by zacinal dvojteckou, by se vyhodnotil jako radek hexu a ukladal by se do eeprom, takze by stacilo prehrat *.hex do programatoru pomoci (hyper)terminalu.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East