FW: Oprava elektronicke regulace otacek AKU sroubovaku

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:14 CET 2004

On Tue, 21 Aug 2001, J. Rotta wrote:

> Nemohlo by to byt tohle?

Je to aplikacne podobne ,ale zapojeni vyvodu neodpovida. Asi ne.

Uz jsem zmenil nazor na C1 - nebude to C1 ale D1 paralelene s motorem,
ktera chrani tranzistor pri vypinani. A jak jsem to znova priletoval
tak ten zkrat v te diode zpusobil velky proud ktery znicil mosfet tak,
ze ma zkratovane D-G a nasledne prehratim odtekl cin ze spoje cimz se
odpojila ta zkratovana dioda a jak jsem domackl spoust tak doslo k
prepnuti kontaktu, zakmitani napeti na motoru a ty zakmity prolezly
pres ten zkratovany FET do ridiciho IO a zrusily mu koncovy stupen.

To je dilo ach jo .... Po prvni oprave jsem nenasel tu vadnou soucastku
a nevymenil ji a nasledne jsme to odpraskl skoro cely .. :-(