HD a zachrana dat - vlastne uz o zalohovani

Stanislav Holecek mail
Středa Březen 17 12:10:14 CET 2004

Zdravim,

to mne docela zaujalo. Citat "nema cenu se dale namahat" zrejmne
znamena, ze pokud lze neco koupit, pak uz to vymyslet nema cenu.
Nechci, aby to znelo nejak tvrde a tak to napisu co nejjemneji umim
a prosim vsechny, aby to brali s usmevem, protoze autor predchoziho
prispevku to take asi myslel s usmevem ( je tam smajlik :-) ).

S tim samozrejmne nelze souhlasit. Az bude volne k dispozici potrebna
dokumentace, aby si to mohl postavit kazdy, pak to uz mozna nebude mit
cenu.

Mozna, jak je mym zvykem, jsem se zase spatne podival a na onech strankach
http://www.safecom.cz/ je dokumentace volne ke stazeni. Tentokrate jsem
hledal dukladne a fakt jsem ji nenasel, takze pokud tam je, pak jestli
mohu poprosit o URL primo na ony dokumenty, diky. Muzeme si veskere
poznatky vzajemne sdelovat a zrusme prumyslove tajemstvi. Pak uz nemusi
myslet nikdo :-))).

Jinak taky by vsichni mohli jezdit stejnym typem auta, vzdyt na nejakych
ruznych vlastnostech nezalezi, kdyz uz to nekdo vymyslel.

Osobne jsem vyrabel zarizeni pro nahravani telefonnich linek do PC a
verte mi, ze jsem to nedelal proto, ze by takove zarizeni na trhu nebylo,
ale chtel jsem si vydelat na chleba a navic cena vyrobku byla pro zakaznika
na rozdil od ostatnich mne znamych reseni akceptovatelna.

Tedy fakt nasazovat lidem brouka do hlavy tim stylem, ze "uz to nema cenu"
je dost znechucujici, zvlast v oblasti vyvoje a bastleni.

Ne nechci se zase do nekoho navazet, jen se tady trochu snazim zmirnit dopad
Vaseho citatu. Tedy ja rikam, cenu to muze mit byt i jen z duvodu, ze to
nekoho
bavi:-).

--
Jiri Bezstarosti