striebro na plosny spoj

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:10:14 CET 2004

> Mohu ??ct, ?e to funguje, ale nen? to p??li? odoln? proti ot?ru.
> Galvanick? nan??en? to nenahrad?.

Dovoluji si upozornit, ze nic neni tak jednoduche, jak to
na prvni pohled vypada.. Ono totiz pokud je cilem snizit
odpor povrchu plosnaku na minimum, je nutne pocitat s tim,
ze pokud nebude vytvorena vrstva zcela hladka (ba dokonce
bude otiratelna), bude vysledny odpor mnohem vetsi, nez
byl pred provedenim teto procedury...

Proto bych se take primlouval za tu galvanickou metodu,
ale i tam by bylo vhodne nejak exaktne zmerit, zda to
bude opravdu prinosne, ci nikoli (napriklad takhle
postribrit kousek drarku, udelat si VF mustek na kmitocet,
pro ktery to planujete pouzit a potom porovnat odpor
postribreneho a nepostribreneho kousku stejneho dratku).

Nejlepsi by asi bylo mit pristup k dostatecne dobre vyveve,
ktera vytvori podtlak asi jako v doutnavce a pouzit naprasovani
vybojem, nebo vakuove naparovani. To dava tak kvalitni vysledky,
ze kdyz postribrite kousek skla, neda se na prvni pohled poznat,
ze ktere strany je vlastne to stribro (obe vypadaji jako zrcadlo).

Hudecek