LCD Displej <<-- VGA (RGB) vstup

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 12:10:14 CET 2004

Ahoj lidi,

potrebuju pro znameho udelat handsfree ke 2 CB stanicim, zatim jsem obe
videl jen zdalky.
Potreboval bych vedet, jak jsou na nich zapojene konektory?

Jedno je snad Formelka (ale ja ziju v domeni, ze u tehlech je pro
konektory nejaky standard), a druhe je nejaka mala rucka - ta ma pry asi
2 jacky (ale nevim to jiste) - prosim aspon info, jak to byva "obvykle"
zapojene?

Taky bych potreboval vedet, na jakou vystupni impedanci je to stavene
(potrebuju tam male sluchatko, takze v tom asi problem nebude) a jaky
mikrofon se tam da dat? Je tak nejake napajeni kvuli elektretovemu
mikraku (ten by se mi tam moc hodil, protoze je maly). Jak je udelane
klicovani (doufam, ze to neni nic slozitejsiho nez normalni spinac) ?

Jeste poznamka: Prosim nenabizejte mi profesionalni reseni;
1. vysledek bude muset byt zabudovan do motoristicke prilby
2. nesmi to stat moc penez, protoze vyuziti bude minimalni (ale bude!)

V tomhle oboru nejsem vubec kovanej, takze by pomohly nejake stranky...

Diky za jakekoliv informace...
S pozdravem,

--
Pavel Kriz <krizp1@cs.felk.cvut.cz>