HD a zachrana dat - vlastne uz o zalohovani

David Toman toman
Středa Březen 17 12:10:13 CET 2004

Tue 21. August 2001 14:31 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote>
>Jen pokud zalohujes bezcena data. Cena prace firmy za jeden den obvykle
>mnohonasobne prevysuje cca 20kc za 1 (znicene ?!?) CD. Pokud si svych dat
>tak malo vazis, pak nema smysl uvazovat o zalohach. Pochopitelne existuje
>Multisession nebo CD-RW. Doma z?lohuju na CD-RW (pomalejsi).
>Kazdy se musi rozhodnout, co je pro nej nejvyhodnejsi.

Ja samozrejme data zalohuju. Jen mi CD nepripada vhodne na kazdodenni zalohu
(mala kapacita - ikdyz za den toho neni vic, ale kompletni zaloha zabere
urcite nekolik CD). Sazmozrejme pro firmu 20 Kc/den za zalohu neni nijak
velka castka. Ale pri velkem provozu vypalovacka moc dlouho nevydrzi...

Ale to si kazdy musi rozhodnout sam, ja jsem uz jednou o data prisel.
Prepsany zacatek disku (prvnich cca 50 - 150 MB dat). Nastesti sly ostatni
oddily obnovit. A kdyz omylem smazu nektery soubor tak se da pomerne lehce
obnovit.

Od te doby zalohuju - kopii dat na server. A pravdepodobnost, ze by se znicil
original i zaloha je velmi mala... Rychlost zapisu 650 MB je srovnatelna s
rychlosti vypaleni jednoho CDcka...

btw Taky si myslim, ze vetsina zacne zalohovat az pote co ztrati alespon cast
dat. Tak jak to bylo u mne, nastesti to dopadlo dobre...

--
		S pozdravem David Toman

email: dato@centrum.cz toman@ceres.spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24