Ruseni mobilnich telefonu

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:12 CET 2004

Jen jeste bych chtel podotknout, ze jde jen o jakesi
hecovani se o nic vic, nebrat to vazne :-))).
Na pozadi totiz mezi nami probiha korespondece
ohledne meho noveho nesmyslu (doufam ze jsem to mohl
prozradit), protoze mi chybi zkusenosti a dily.
Tedy je to jen takova divna legrace :-))).
BTW, nevite kde sehnat sedmihrane matice ? Tim bych
asi fakt hodne lidi dojal :-)))))))))))).

Fakt to myslim vazne, jsem ochoten za ty sedmihranky
dobre zaplatit (no dobre, ne 100.- za ks :-))) ) ...

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Wednesday, August 22, 2001 4:10 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Ruseni mobilnich telefonu

Ahoj
nedalo mi to, neb i mne zarazil vyrok o nesmyslnosti vymyslet jiz
vymyslene.  Nikdy se nevymysli presne to sam?. Tim spise, kdyz to
neni nikde dokumentovane, nebo kdyz ziskat dokumentaci da vic prace
nez to vymyslet. Pokud se nechceme st?t zboziznalci, tak to
nepovazuji za cestu do pekel.

P.S. Ty sedmihranne matice, to je prece perfektni vec. Kdyz jsou
sroubky s drazkou ve tvaru hvezdicky, trojuhelniku ....atd., jen aby
to neslo bez specialniho nastroje vysroubovat, tak proc ne
sedmihrann? matice?

Radek

Denn? nov? Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
Aktualizovan? nab?dky 1.000 z?jezd?  http://na.dovolenou.cz/