Ruseni mobilnich telefonu

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:10:12 CET 2004

Prave proto, ze nikdy nevymyslime presne to same, dochazi k problemum ve
spolupraci.
Viz zde mnohokrat citovane programatory PIC / Atmel ... Ten umi to, ten zas
tohle a z toho pak vznikaji dotazy typu: Mam procesor ... a on nejde
naprogramovat. Kde delam chybu? Autor programatoru se neozyva.
A cas a tvurci potencial kazdeho kostruktera leti, nadseni pro v?c se
vytraci. Vetsina takovych projektu konci slovy: ... ono to u nas stejne
nikdy fungovat nebude! Jo to v Americe, tam maj vsechno.
Mozna by bylo dobre sledovat i jine konference na toto tema, kde se autori
konstrukci a projektu radi, shaneji zkusenosti a snazi se, aby jejich
projekt byl co mozna nejkompatibilnejsi se svetem.
Osamely konstrukter, ktery vymyslel raketu a odletl s ni na Mesic je bohuzel
vysadou americkych komiksu 30. let minuleho stoleti.
--
Rotta
P.S.