Monitor ser. portu

David Paulas douglas007
Středa Březen 17 12:10:11 CET 2004

nejak som ho na tom servri nenasiel. nemyslis nahodou serial watcher ktory
je v rubrike software? lebo ten sice dokaze monitorovat port, ale pritom ho
obsadi, takze ine softy sa nan nedostanu... ale ked ten comm20 sa dokaze
zavesit na port bez toho aby ho obsadil, tak mi ho prosim posli

vdaka

s pozdravom
Michal Holes