zabezpecovaci GSM ...

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:10:10 CET 2004

> Zdravim,

> ehm, protokoly - to je uz jen formatovani vypocitanych souradnic pro
vystup.
> Kdyz uz tam ten procesor je tak to je pro nej tabakovka.....

> antenu staci vytvorit ze dvou kousku plechu cca 10x10cm a koaxu :-)

> Ja se tedy pohnul. Proste jsem pripojil kabely, napajeni a do PC se zacaly
sypat
> data. Firma k tomu dodava i jednoduchy programek na prvni pokusy a
> [...]

Jasne - uz jsem si to stahl (hned po me poznamce). Ted uz vim jak to funguje
a co jsou ty "protokoly". Vlastne je to docela primitivni a defakto je to
presne to, co by se na uvedeny ucel presne hodilo. Jeste sehnat nekoho, kdo
to dovazi, nebo je schopen to koupit (ta VISA je mensi problem ;o)))

V.Wagner

> 2xdx

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.