Re: Ruseni mobilnich telefonu

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:10:10 CET 2004

Jo, kombinacky...tez je pouzivam na kde co, i jako 'klepaci kleste'
(je-li kladivko daleko a mne boli nozicky). A co takhle kdyz je
matice v otvoru, pristupna jen tenkostenym trubkovym klicem?

No abych to ukoncil, na kazdy zamek (sroub, matici..) se najde klic
ci metoda jak ho otevrit. Pred rokem mi znamej upalil autogenem
zakouslou matici i s loziskem na kole u auta. Osa to prezila bez
uhony.

Radek

Denn? nov? Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
Aktualizovan? nab?dky 1.000 z?jezd?  http://na.dovolenou.cz/