Fuzzy logika

Robert Vojta robert
Středa Březen 17 12:10:09 CET 2004

Fri 24. August 2001 10:34 Ing. Kotlaba Jaroslav wrote>

>Pripojeni neceho k necemu jinemu je zajimave tema.
>Ja bych napriklad potreboval (ale ne zas tak nutne, jinak bych si s tim jiz
>asi poradil) propojit televizi, ktera ma SCART - tam je pripojene video - a
>uz nic jineho, k cemu bych se pripojil, s vezi Philips, ktera ma oddeleny CD
>prehravac, spojeny s vezi dvema kabely se souosymi konektory (CINCH?),
>oznacenymi jako L a R (kanaly?) a dale kabelem a souosym konektorem - patrne
>rizeni prehravace.
>Pouzil bych to bud k nahravani z televizoru nebo z videa (to take - kdyz
> [...]

Mozna jsem to dobre nepochopil, ale nestacilo by ze SCARTu vzit vystup AUDIO
OUT a pripojit ho na vstup veze ?

Ja jsem to tak pouzival kdyz jsem chtel pripojit externi reproduktory (pres
vez) nebo kdyz jsem potreboval do videa bez zvuku pridat alespon nejakou
hudbu (staci 2 videa).

--
		S pozdravem David Toman

email: dato@centrum.cz toman@ceres.spszl.cz