Tesla 416 color - zapojeni AV konektoru

Petr Minář petr.minar
Středa Březen 17 12:10:06 CET 2004

prave som sa pozeral na zdrojak, a dosiel som na to, ze to asi bude takto...
ale dakujem za riesenie, zajtra napisem, ako som dopadol, v praci nemam TV
na vyskusanie. este ma napadlo: moze byt s paralelne s tymto zapojene aj
video (cez scart)? bude televizny scart zvladat dva vstupy signalov bez?

s pozdravom
Michal Holes