Pripojeni zvukovky k magnetofonu

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:10:05 CET 2004

Ale dyk to je prace na 5 minut. Otevres skartku paralelne pripajis stinenej
drontek a na druhej konec das co chces.
Skartku zaklapnes a je po vtakach.

Raven

> Asi by to slo, taky mne to napadlo. Jak jsem psal, tak nalehave to
> nepotrebuji.
> Problem vidim v tom, ze by to chtelo nejaky SCART mezikus, odkud bych
vyvedl
> ty audiosignaly.
> Obcas se divam, jestli neni neco takoveho v prodeji, mne se to nechce
> bastlit.
> Taky je otazka, zda by nebylo potreba udelat neco s urovnemi signalu, aby
si
> to rozumelo.
>
> Kdyz jste to resil, nechtel byste to nekde zverejnit?

> [...]

Prodava se redukce ze SCART na CINCH, ale obavam se, ze to
neni to co potrebujete. Pokud chcete mezikus asi si ho budete
muset vyrobit. Ale to snad neni problem, jde prece jen o propojeni
par dratku a zapojeni SCARTu je v HW booku.
(http://www.hw.cz/docs/hwb/co_Scart.html)
Uprava urovni signalu by podle meho nazoru nemela byt nutna.
        Ondrej Puzman