hodiny na TV obrazovke was: hw servri

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:05 CET 2004

Takove zobrazeni do obrazu bylo popsane nekde v amaru,
cislo nevim, byl tam pejsek na obrazovce a na nem nejake
informace prave z jednochipu - snad kmitocet kanalu ?

Prakticky to je jen o tom, tahat obraz do video vstupu televize
pres nejaky kus multiplexeru a ve vhodny okamzik se prepnout
na jednochip, vygenerovat cast nebo cely radek a pak zase
prepnout multiplexer na signal s obrazem. Proste se to musi
synchronizovat prichazejicim signalem a obcas ho nahradit
vlastnim.

Pokud by cisla mela byt bez podkladoveho zabarveni, pak
by se take dalo prepinat signal na nejakou uroven presne
v okamzicich zobrazeni onoho zakryteho pismeny.

Jde jen o to, se synchronne trefit, tedy sledovat signal ...

Da se to jednochipem stihnout. Jen to chce trochu si
nastudovat, jak takovy video signal vypada a kam je potreba
se trefit a pak uz jen pocitat radky a instrukce :-).

--
Jiri Bezstarosti