Telefon s HW modemem

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:10:04 CET 2004

> Cozeeee ? C35 a M35 ma SW modem, HW modem ma az S35.

> Taky si to myslim, pac jsem si tu S35 koupil prave koupil kvuli tomu HW
> modemu ...

To je ale vazne nedorozumeni, pac ja jsem si vybral pro to same C35i. A
nelituju. Nema sice IrDA, ale po kabelu chodi 9K6. Vazne ma HW modem, a je
vybaven docela slusnou sadou AT prikazu. Neumi bohuzel pracovat se SMS v
textovem fomatu, ale pouze v PDU (jakysi prevod 7bitu na 8), nevim jak S35
tohle umi. Jo a proti S35 ma podstatne mensi displej a pouze NiMH baterii.

Vena Kovar