Notebooky, ktory vybrat?

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:10:04 CET 2004

Zdravim,
bohuzel se pletete, jsou i notebooky ktere se po nekolika hodinach prace
zahreji tak, ze jsou proste k dalsi praci nepouzitelne!
Jinak je zabavne jak kazdy doporucuje neco jineho, asi moc nepomuzeme, ze?
Ja jsem e-mailem primo doporucoval Fujitsu :-)
Jinak si myslim, ze je to v dnesni dobe zcela jedno, tedy pokud nejsou
specificke pozadavky, ale pokud je jediny pozadavek vydraz na sitovy adapter
alespon 6 hodin, je z ceho vybirat.

S pozdravem Venca

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Kadoun Vaclav (RBCB/TEF6)
Sent: Friday, August 24, 2001 11:38 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Notebooky, ktory vybrat?

Mam ASUS L7200 zhruba stejna konfigurace, na baterie vydrzi cca 4 hodiny.
Levny, ale ma problemy s indikaci zbyvajiciho casu
baterie, takze za pul hodiny po zapnuti mi ukazuje 0% a v pohode pracuje
jeste 3.5 hodiny :)

Nechapu ale dotaz: proc by mel na sitovy adapter vydrzet pracovat 6 hodin ??
Na adapter vydrzi snad pracovat dokud je elektrika, ne? :-)

S pozdravem
Vaclav Kadoun