Tesla 416 color - zapojeni AV konektoru

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:10:03 CET 2004

peter.lizica@st.sk wrote:

> Ma niekto odkaz na schemu od TV TELEFUNKEN TF7021BT
> Existuje nejaky server, kde su scheny na TV ???

 Vzadu na chassis je stitok, kde je napisany typ toho
chassis. Ak je to Telefunken, malo vy tam byt nieco ako
617 alebo 618, pripadne 418. To oznacenie TF7021BT nie
je standardne telefunkenacke, take znacenie pouzivala
nejaka Tesla, ktora vyrabala plagiaty. Ked na tom
chassis nebude ziadne oznacenie, poprosim o blizsi
popis toho chassis - typ video obvodu, procesoru a VN
trafa. Schemu a tipy na opravu mozem dodat.

--
b w d