RELE v PC

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:01 CET 2004

| Odes?latel: SSOU Vodochody s.r.o. <ssouvodochody@mbox.vol.cz>
| Planuji pouzit rele, spinane pomoci PC a soucasne napajene z PC (takze
12V
| varianta). Melo by spinat 220V pro zcela jiny spotrebic. Nechci ale
nadelat
| PC potize, takze se radeji ptam - postaci oddeleni optronem od TTL, pak
| tranzistor spinajici 12V vetev a uz jen relatko a dioda ? Nerad bych se

Pokud tech 12V bude ze zdroje PC, nac takove harakiri? Stacil by klidne
jeden tranzistor, ale bacha, me z LPT leze -0,5...+2V jako log nula a
+4...+6V jako log 1. Mel jsem s tim ohromne problemy (tiskarny kupodivu
ne). Nakonec jsem tam dal diodovy prizpusobovac s 7407 ci 7408 (06? uz si
to nepamatuju presne).

| dockal resetu ci zablokovani PC pri kazdem sepnuti ci rozepnuti kontaktu
| (rele bude mimo krabici !!)  .......

Tipoval bych, ze obycejny 200W PC zdroj to vydrzi, ikdyby to melo byt rele
LUN (kdo ma >30 jiste ho zna, takovy maly stykac :).

| Jak se bude pri takovem typu mzikove zateze chovat spinany zdroj staveny
na
| zcela odlysny typ odberu ?

No ja spinany zdroj (120W) z PC mam u klaves, ktere maji _sinusovy_ vykon
2x30W/12V (jo, z 12V). Kdyz tam mam varhanni zvuk, samozrejme vykon naplno
tesne pod zkreslenim (jak jinak), je to v pohode (klavir taky, ale ja
radeji hammondky). Kdyz tam dam jeste bici v urovni 127 (tedy max) - ale to
uz je fakt pekny rachot, zridka se mi klavesy vypnou na zacatku ostreho
zvuku snare drum (ten zvuk ale dokaze na chvilku rozhodit i kompresor
dynamiky, z externiho tonoveho generatoru Roland/Yamaha je to kupodivu OK,
ale zase ten zvuk neni tak hezky).

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04