karta s porty pro PCI

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 12:10:00 CET 2004

A nema to i standardni konektor? Vetsina klasickych zrcadlovek ma normalni
trikontaktovy konektor (i kdyz ma treba i IrDA) ktery ma celkem primitivni
zapojeni - spojenim dvou kontaktu se zaostri, dalsimi dvema exponuje.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Richard Kaliciak
Sent: Wednesday, August 29, 2001 11:17 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: dialkove ovladanie na Olympus

Dobry den.

Mam Olympus ? zoom. K nemu sa predava ako prislusenstvo dialkove
ovladanie spuste, funguje na IR prenose. Nevie niekto, aky kod sa
pouziva? Ci sa jedna napr. o RC5 alebo RECS80 alebo je to vlastny
protokol od olympusu? Pripadne ak to ma niekto zbastlene, tak nech sa
ozve. Alebo ak niekto ma original, tak by sa to dalo zmerat fotodiodou a
osciloskopom.
Na objednavku to stoji pomaly tolko ako fotak.

Diky.

Richard.