zapis do FLASH AVR

František Hudeček hudecek
Středa Březen 17 12:09:59 CET 2004

Dovolim si tvrdit opak, prace se Ser. portem je celkem standartizovana,
je jedno, jestli pisete pod unixem, nebo pod dosem, nebo pod Win,
staci si otevrit soubor a je to (pokud se jedna pouze o posilani znaku).
Hlavni vyhoudou WinNT je bezproblemovy chod (bez prolemu
dosahuji cca 4600 hodin bez restartu) pri praci s dalsimi sluzbami,
jako je treba sit, prezentace informaci atd.
Ulohu bych resil jako service (bezi na pozadi a nelze ukoncit)
a pak by PC mohlo plnit i dalsi ukoly, ale jen omezene, nejlepe
jako server.
DOS pouzivam pouze pri praci po kratkou dobu a to vetsinou
pri low level rizeni, vetsinou experimentalni pripravky.
Seriovy port take snese brutalnejsi zahazeni nez LPT,
ma vsak mene vstupu a vystupu, a je mnohem pomalejsi.
Pokud by mela bezet na tomto PC pouze uloha zvoneni, tak neni
co resit, tak DOS snese, ale v kombinaci se siti a vzdalenym pristupem
a prezentaci informaci bych tam DOS nedaval.

	Slavek