Nebyl nalezen subjekt

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 12:09:58 CET 2004

Asi budu tezko radit uplnemu zacatecnikovi, ani nevim, kterou
dnes dostupnou knihu doporucit. Mam knihu Skalicky -
Mikroprocesory rady 8051 a kdybych nemel knihy Programovaci
jazyk asembler 8051 a Architektura mikroradice 8051- vydala
Tesla Eltos v roce 1991, byl bych z toho blbej. Pripada mi, ze
nekteri soucasni autori opisuji ze stare literatury tak, ze
obcas je neco "jasne", takze se to vynecha nebo zkrati. Podobny
problem jsem mel, kdyz jsem se chtel naucit procesory PIC. Az z
treti knihy jsem se dozvedel, co jsem chtel vedet. V pripade
8051 doporucuji prolezt nejakou podnikovou knihovnu a najit
popis HW a SW klasicke 8051 z doby, kdy to zacinalo a autori se
SNAZILI vysvetlit vsechno. To co ma Atmel navic, je minimum a da
se to pochopit i z datasheetu. Potom je potreba nejaky asembler,
treba i volne siritelny a pripadne cecko. Programovadlo
uverejnene na HW je levne a chodi bez problemu, jen je potreba
zmenit spinac 5V (popsano tamtez) a napajeni objimky pro
procesor zablokovat kondem.
                                                Andel

> Dobry den kdesi jsem nasel Vase psani viz nize, chtel bych se
naucit
> programovat Atmely - pomuzete mi??? Jestli mate nejaky
programator a
> rady do zacatku rad bych je uvital.
>
>            Dekuji mnohokrat s pozdravem Standa Tvaruzek
>

> Delam zasadne na Atmelu 89C2051. To co nabizi PIC (rozdeleni
pameti
> na
dostatecnou
ovladat pole