dialkove ovladanie na Olympus

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:09:57 CET 2004

  Zdravim!

 Ak niekto mate toto dialkove ovladanie, a chcete odchytit ten
vysielac, skuste si postavit velmi jednoduche dialkove ovladanie na
pocitac - http://www.cesko.host.sk/girderplugin_sk.htm . Povodne
je to robene na ovladanie PC (publikovane aj na hw.cz). Je tam
vsak zabudovany servisny rezim - po jeho aktivovani sa zo
zariadenia stane pamatovy osciloskop (alebo lepsie logicky
analyzator). Do suboru "log.txt" sa zaznamenava osciloskopicky
zaznam prijateho signalu - pozno si pozriet graf napr. v Exceli
(casova os je v milisekundach). Urobil som to na zistenie
neznamych typov dialkovych ovladacov (exoticke kody) a velmi sa
mi to oplatilo (uzivatelia mi poslali mailom tento subor a upgradol
som software).
  Je tu vsak jedna podmienka - aby ten vysielac bol nejako
podobny klasickym kodom z DO. Ak maju svoj nestandardny
protokol, tak sa nic do suboru nezachyti (jedna sa najma o dlzku
jednotliveho bitu a dlzku trvania kodu). A samozrejme musi to
vysielat na cca 36kHz - ako klasicke DO.
 Dialkove ovladanie ku Cannon EOS 30 to napr. vobec nezachytilo
(este som sa nad tym nezamyslal preco - ale ked sa vratim zo
sluzobky mrknem sa na to - ak mate taketo nadupane fotaky ;-)).
  S pozdravom
                                Igor

P.S.: Prepacte za taky dlhy mail ;-) .

-------------------------