HD a zachrana dat - vlastne uz o zalohovani

Wek wek
Středa Březen 17 12:09:56 CET 2004

Zdravim.
>jen bych rad podotknul, ze sitova zaloha nemusi byt zrovna ve stejne budove!
Ani my ju nemame v jednej budove, ale aj tak by som sa na siet nespolahol, nikdy neviem, co mi tam vlastne vsetko chodi a kam a kto
si to kazdy moze pozriet  a aky virus sa prave dostal na server atd.atd. ...
>A tezko mi tady nekdo vyvrati ze DAT paska je pro backup nejlepsi!
Ako vo VSETKOM co clovek robi, je aj toto otazka kompromisu medzi potrebami a moznostou (ponukou a dopytom).
Ja denne vyrobim niekolko KB dat (klasicke programovanie asm/pascal) a na to je njadekvatnejsia disketa.
Samozrejme, v DTP studiu vyzera disketa smiesne atd.

S pozdravom

Jano Waclawek