CS8900A nebo RTL8019AS

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:09:55 CET 2004

Zrovna koukam na jednu ISA PLANETku a ma na sobe RTL8019AS.
Tedy asi neni problem tu PLANETku nekde koupit - jsou bezne
a chip si sundat, nebo pouzit celou kartu :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Krenzelok Marek [mailto:asko@rebol.cz]
Sent: Thursday, August 30, 2001 10:29 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: CS8900A nebo RTL8019AS

Ptal jsem se jednou na CS8900 a myslim, ze mi ho nabidli v kusovce u
HT-Eurep
jinak ohledne RTL8019AS ti posilam mejl, ktery se nedavno objevil na
konfere, ale nevim jestli je jeste ma.

Marek

Pani,

mam volnych 300 ks Realtek 8019AS cipov, ktore sa pouzivaju do embedded
aplikacii. Ak by mal niekto zaujem, tak som ochotny toto mnozstvo predat za
nakup + shipping cost.

Piste mi na privatny mail:
lubos.voros@softmedia.sk

Bye