Zdroj NB

Boza boza1
Středa Březen 17 12:04:01 CET 2004

Potykal jsem se s podobnym problemem:
ten NB indikoval, ze se v nem baterka nabiji a i kdyz
ohlasil nabiti baterek, tak po odpojeni napajece z nich
stejne nebyl schopny fungovat. Akorat udrzel cinnost ( =
pokud se predtim odpojenim zdroje prepnul do stend-by modu,
tak neztratil obsah pameti :-(  )

Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem k tomu pripojoval 12V
akumulator externe do te zasuvky pro napajec a tak to facha
dobre....

Pisete, ze ta baterka ma celkem 6 vyvodu, jestli si to
vysvetluji spravne. :-((
Ta moje baterka mela jen 4 vyvody. Na 2 bylo napeti z
baterek a na tech dalsich 2 byla nejaka tepelne zavisla
soucastka (asi termistor pro indikaci nabiti baterek a
ukonceni nabijeni)
Ondrej Tesar