Bernulliho disky

Trosko Zoltán ztrosko
Středa Březen 17 12:04:00 CET 2004

	Ja je pouzivam doma na svem pocitaci pro zalohu. Jiz pet let,
disky jsou citelne. Je pravda, ze existuji novejsi zalohovaci media
(libi se mi napr. JAZ), ale pro zalohovani mensich dat se mi jevi jako
vyhovujici.
Dokonce je pouzivam jako "vymenny HD" pro svoje programy. Po celou
tu dobu jsem s nimi nemel zadne problemy. Trochu nevyhoda, ze mechanika
potrebuje SCSI kartu.

Zolo