Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:03:59 CET 2004

Novorozeneti je kazdy vtip novy. To, co jsme my uz videli 100x, nekdo
nevidel jeste nikdy. Tohle bude vychovna funkce casopisu, po ktere tu bylo
volano.
Nicmene je pravda, ze AR je na svuj obsah trochu drahe. Nezbyva mi ale, nez
se zeptat: proc ho kupujete? Pokud se mi obsah nejake publikace nelibi,
proste ji ignoruji.
Tahle diskuse tu uz jednou byla a ja se ptal: udela nekdo (napriklad HW
server ve spolupraci s touto konferenci) neco, aby tomu bylo jinak? Kdo z
Vas publikuje zdarma sve konstrukce?
--
Rotta