OT:Win98 a disketa eventuelne disk problem...

Tomas Urbanec urbanec
Středa Březen 17 12:03:59 CET 2004

Zdravim vsechny v konferenci v dobe krasnych slunecnych jarnich dnu!

Omlouvam se za off topic, ale uz mi dosly napady. Problem: Od blize
neurceneho data mi Win98 odmitaji nacist disketu, tim myslim, ze
mechanika ani nezahrka, ani ledka se nerozne. Asi po 5ti minutach to
napise, ze disk je nenalezen... v Biosu nastavena je, ovladace ve Win
nehlasi zaden problem. pritom mechanika je  funkcni,lze z ni
nabootovat... Podobny problem nastava na HDD, kdyz vlezu do adresare
Eagle, tak pocitac stuhne a adresar se nacte az tak za 3 minuty, neni
to chyba disku, kdyz mam stejny adresar na druhem HDD, chova se to
stejne. Viry jsem nenasel, spatne sektory taky ne, zbyvaji Wokna, ale
moc se mi je nechce preinstalovavat. Je jeste nejaka sance?

Predem diky za  veskere napady
      Tommy OK2PNQ