Subject: RE: Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:03:59 CET 2004

Rekl bych, ze v tom pripade jste byl dilem pouze inspirovan a maximalne by
jste mohl uvest pramen sve inspirace. Problem by mohl vzniknout pouze v
pripade, ze autor pouzije napr. nestandardnim zpusobem pouzite soucastky, a
toto zapojeni ma chranene patentem ci prumyslovym vzorem.
Jak je to ale s ochranou navrhu (topologie) plosneho spoje? Je povazovan za
autorske dilo?
--
Rotta