sejmuti VGA pod DOS

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:03:57 CET 2004

Co ja vim tak plno lidi doporucovalo PCXDump, ale co jsem zkousel tak nic moc
(navic to chtelo registraci). Ale co jsem uspesne pouzival byl Thief Screen. Je
to freeware a fungovalo to perfektne.
http://www.villa.nildram.co.uk/stdos/
Nejprve je dobre spustit commandline, pote nastartovat capture program a teprve
pote spustit dany program.