Cuprextit

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

Krabici jako takovou mam (je to normalni PC krabice ktera pasuje do me 19" veze
- cca 10cm vysoka, 43cm siroka a asi 40cm hloubka - je to velka hloubka ale
alespon je tam misto na chlazeni, kdyz chci vetsinu vybavit pasivnimy chladici -
 aby pristroj zbytecene nehucel). Ja bych chtel predelat jenom ten predni panel
(ktery je ted z umele hmoty a navic mam problem s tim ze nikam nemuzu dat LCD
display 20x4 a kdyz uz nekam pasuje tak to vypada blbe).
Ja bych ten cuprextit tak uplne nezahazoval... porad se mi to zda snadneji
opracovatelne nez obybat ruzne plech a pilovat do nej otvory (cuprextit se
piluje lepe a snadneji a i diry se delaji presneji - teda alespon pro me).
S popisem to je problem (kdyz to bude cerne a bily text...) ale to se nejak
vyresi.

> Sam se take radim mezi 'mechaniky antitalenty' a tento nedostatek resim to
nakupem hotovych krabic. Pro zminenou apliakci by se urcite nejaka seriove
vyrabena plechova krabice nasla. Nebude sice stat to co kus cuprextitu, ale
zase se na to clovek bude celou dobu divat... Tak se vyplati zainvestovat.

> Popis cernych krabic je problem (propisot neni reseni), na ostatni povrchy
vystaci udelat vykres panelu v PC, vytisknout na samolepku a prekryt samolepici
folii do laserove tickarny. Nebo tisknout primo na samolepici folii.