Cuprextit

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

No ja bych radil koupit v bazaru za 2-3 stovky nefunkcni CD prehravac, a
nebude to mit chybu... Zrovna se na neco takoveho chystam, sehnal jsem
spatny CD prehravac stejne znacky jakou ma moje HiFi a vykuchal jsem
kompletni vnitrek. Mista je tam dost, ziskal jsem DO a tlacitka na panelu
maji vsechny funkce potrebne pro ovladani MP3 playeru...

Kadoun