OT:Win98 a disketa eventuelne disk problem...

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

Ja sa takisto priklanam k reinstalacii.

V poslednej dobe som vsak presedlal na rychlejsiu reinstalaciu. Pouzivam
Norton Ghost od Symantecu. Cez neho mam urobeny image celeho disku s
nainstalovanymi oknami a softwarom, ktory v blizkej dobre neplanujem z okien
vymazat. Reinstalacia touto cestou trva cca. 10-15 minut :-) Image mozete
napalit na CD alebo nechat na druhom disku, resp. v inej particii.

Sirotnik