April - omluva

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:55 CET 2004

Mila Karlo,

ja se velice omlouvam, moje glosa byla puvodne myslena jako nevinna legrace, ale ze se strefim tak blizko skutecnemu stavu veci by me ve snu nenapadlo. Jako polehcujici okolnost uvadim, ze jsem svou kolosalni neznalost v oblasti transsexuality jiz castecne napravil studiem internetovych stranek.

J. Hanzal