programovanie GAL a PAL

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

> Neviete mi poradit, ako by som naprogramoval hradla PAL a GAL? AMD je na
> informacie o tychto svojich produktoch absolutne skupe, a Lattice ponuka
iba
> soft, hardware treba kupit u inych providerov. Ja to chcem iba na tri ks
> obvodov (zatial), takze nechcem nic kupovat, navyse ked na programovanie
> vsetkych m-kontrolerov (PIC, Scenix, Atmel) mam vlastne programatory...
> (nechcem porusit tradiciu).

Zkuste si koupit Lttice isp1016 nebo Alteru z rady MAX3000.
K Altere je na netu urcite nejaky strter sotf zdarma a poslou ho
zdarma i na CD, pokud se zaregistrujete. Jak je to u Lattice
nevim, my mame ve skole Synario, ale nevi jestli je na webu
ke stazeni. Kazdopadne programator = konektor CAN25 +
kryt + budic sbernice + nekolik odporu a kondiku. Pokud
pouzijete alespon ty odpory a kondiky v SMD, tak se to vejde
do toho krytu. Jdou preprogramovat primo v aplikaci,
pokud si nezapomenete do desky udelat programovaci
konektor.

Pokud Vam jde ale pouze o konstrukci nejakeho
jiz navrzeneho zarizeni a ne o hrani si, pak asi zminovany GAL_BLAST.

P.K.