Grafika na TV?

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

> tento OT ve me evokuje vzpominky na stare dobre casy
> boju
> ataristu, sharpistu a sinclairistu (podle abecedy
> :-).
> Jen vic a houst, sinclairisti necht vyzdvihnou
> prvenstvi,
> sharpisti dokonce vestaveny kazetak. Ve dnesnim
> prevazne

Na hlasky typu:

"u ATARI bezelo CPU jen ve zpetnem behu TV radky
no dobre jim tak ja je nemel nikdy moc rad."

musim proste reagovat, kdyz je to naprosty nesmysl.
Nechtel jsem vubec srovnavat to ci ono, pouze
jsem se pokusil z HW stranky uvest vse na pravou
miru.
Pokud to oznacujete jako OT pak ovsem nevim
kam zaradit Vasi reakci jejiz informacni hodnota
se limitne blizi k nule ;-)

> pocitacu se winceeckari dokazi do krve pohadat s
> palmosaky.

Asi byste se divil ale rozbroje jsou i mezi palmosaky
samotnymi: Palm, Visor, TRGPro, Sony Clie ...

Mimochodem chtel bych si zacit hrat s jednocipy,
co mi doporucite Microchip nebo ATMEL
(proboha neodpovidat to je jenom zert :-))))

No a aby to opravdu nebyl pouze OT, chtel bych se
zeptat jestli si uz tady nekdo hral s chipy pro
bluetooth (teda jestli se vubec daji nekde sehnat).

S pozdravem,

J.S.