Cuprextit

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:03:53 CET 2004

Temer vsude jsou dnes reklamni agentury, ktere vyrabeji ledacos z plexiskla.
Odrezku se velmi radi zbavi, slusnejsi i zdarma.
Vyrobky z plexi v Praze dela:

ZEZA Plexi
Krizikova 64
186 00 Praha 8
T:(02) 232 43 23
F:(02) 232 43 23

Ruzne plasty dodavaji i naformatovane:

Značky Kladno
T:0312/627088

Nezapomente, ze neni plexi jako plexi. Jednou je to Makrolon, potom
Plexiglas, ktery je jeste delen na lity a tazeny, muze to byt i
Polykarbonat. Pak je obtizne se domluvit treba na zpusobech opracovani. Co
se jednomu muze na jeho vzorku darit velmi dobre, jinemu se nebude darit
vubec.
--
Rotta